FANDOM

-:- Aaron -:-

Aaron.png

アーロン
Āron
Płeć Mężczyzna
Rasa Shinigami
Zajęcie Lokaj rodu Charls
Oryginalna postać Kuroshitsuji - Ronald Knox
Twórca Hirbav
MidGranat

Aaron jest Shinigami . Służy w posiadłości Charls jako lokaj.

WyglądEdytuj

Aaron jest wysokim mężczyzną o długich blond włosach. Ma czerwone oczy. W jego prawy oku mieści się demoniczny znak, choć nikt nie wie, skąd się tam wziął. Ubiera się w eleganckie stroje pasujące do "lokaja wielmożnej markizy rodu Charls". Ponadto, Aaron nosi okulary z czarnymi oprawkami.

OsobowośćEdytuj

Aaron wydaje siębyć szalonym Shinigami (to chyba normalne w tej rasie). Jego beztroski sposób bycia irytuje innych, szczególnie całą rodzinę Phantomhive oraz niemal wszystkie demony. Jedyną rzeczą, którą się interesuje to walki z innymi Shinigami. Jest ekspertem do walki z demonami. Podobno jeszcze żaden z nim nie wygrał.

HistoriaEdytuj

Póki co nie znamy jego historii. Podobno towarzyszy Alice odkąd ta straciła rodziców.

UmiejętnościEdytuj

Aaron nawet dla William'a T. Spears'a jest jedną wielką zagadką. Pomimo tego, iż jest Shinigami posiada wiele umiejętności innych ras. Jedną z tych umiejętności jest na przykład tak zwana "zjawa" dzięki której Aaron może tworzyć iluzję siebie lub Alice. Ponadto, Aaron dość precyzyjnie i szybko włada swoją kosąktóra wyglądem przypomina miecz.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego wygląd bazuje na Ronaldzie Knoxie z Kuroshitsuji.
  • Jest jedynym Shinigami-lokajem.
  • JJest jednym Shinigami o czerwonych oczach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki