FANDOM

-:- Akuma -:-
悪魔
Akuma
Płeć Kobieta
Rasa Demon
Zajęcie Przeklęty Demon
Debiut (Opowiadanie) Rozdział 2
Twórca Tamia Phantom

Akuma to Przeklęty Demon nawiedzający okolice Posiadłości Craven.

WyglądEdytuj

Jako że Akuma została pokonana przez Trzynastu Najpotężniejszych Demonów, nie posiada swojej fizycznej formy od momentu, kiedy została zabita. Nie wiemy więc jak wygląda w swoim ciele. Elen wspomina także o zdrajcy, którego ciało przejęła właśnie ona. Zdrajcą tym jest Marie Craven - matka Elen, która by ratować życie córki zawarla z Akumą kontrakt. W jej ciele, Akuma ma długie, blond włosy i czerwone oczy.

OsobowośćEdytuj

Z różnych opowieści wynika, że Akuma jest demonicą nieobliczalną ,szaloną i złowieszczą. Jest okropnie mściwa i straszliwa. Wykazuje się nieobliczalną chytrością i sprytem. Nie potrafi być także wdzięczna i nie darzy szacunkiem nikogo, oprócz swojej osoby.

Historia Edytuj

Akuma była niegdyśnajsilniejszym demonem, jednakże Strażnicy Kodeksu dowiedzieli się o jej wykroczeniach. Zwołali więc trybunał trzynastu najsilniejszych demonów, w tym Sebastiana, w celu wyeliminowania jej. Po długiej walce Akuma upadła na ziemię, a jej fizyczna forma została zniszczona.

Podczas gdy nad Dworem Craven władzę panowali rodzicę wtedy małej panienki Elen, a w posiadłości pełniło się od służby znalazła sięosoba, która zdaniem Briana zdradziła całą szlachecką rodzinę. W lochach, które w 1885 roku zostałe zniszczone przez lokaja Jones'a zostały otworzone bramy, które sprowadziły do tego świata Akumę. Owy zdrajca przywołujący potężnego demona padł ofiarą własnego planu, a jego ciała przejął demon, później działający w jego ciele. Akuma podpaliła posiadłość. Owy pożar przeżyła najprawdopodobniej tylko Elen.

W trzecim rozdziale Rozu Doku dowiadujemy się, że zdrajcą okazała siębyć matka Elen, Marie Craven. Jak twierdzi Brian, który wcześniej był lokajem szlachcianki, Marie zrobiła to, by ratować swoją córkę.

UmiejętnościEdytuj

O jej umiejętnościach nic nie wiadomo lecz możemy się spodziewać, że skoro jest byłą liderką demonów musiała umieć dość wiele, aby do jej pokonania potrzeba było aż trzynastu demonów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki