FANDOM

-:- Alex Fox -:-

Alex Fox.png

アレックスフォックス
Arekkusu Fokkusu
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Wiek 11 lat
Data urodzenia 11 listopad 1877 rok
Rodzina Miryam Fox (starsza siostra)
Zajęcie Hrabia
Oryginalna postać Kuroshitsuji - Finnian
Twórca Wiktoriq11

Alex Fox jest hrabią. Jego starszą siostrą jest Miryam Fox.

WyglądEdytuj

Alex Fox ma jasne, rozczochrane włosy o kolorze truskawkowego blondu, których grzywka spięta jest czerwonymi spinkami. Alex ma ciemno zielone oczy dużej wielkości. Jego ubrania wyglądają na ubrnia ogrodnika. Na szyji ma zawiązany sznurek od dużego słomianego kapelusza, który zakłada w gorące i bardzo słoneczne dni.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo silny, przez co musi bardzo uważać podaczas wykonywania jakiejkolwiek pracy, by niczego nie zniszczyć. Alex jest bardzo wrażliwy (podobnie jak jego siostra Miryam Fox). Jest bardzo wesołym chłopcem ale potrafi zachować powagę gdy wymaga tego sytuacja. Lubi przebywać na łonie natury.W przeciwieństwie do swojej siostry jest optymistą. Jest też bardzo skromną osobą i nie jest zarozumiały . Jako hrabia nie przepada za balami i wystawnymi bankietami ponieważ w tym czasie wolałby być na dworze i bawić się z Rexem oraz innymi zwierzętami.

HistoriaEdytuj

Historia Alex'a Fox'a jest nieznana.

UmiejętnościEdytuj

Alex Fox jest bardzo silny. Uwielbia pracować w ogrodzie, do czego ma ogromny talent. Potrafi oswoić dzikie i niebezpieczne zwierzęta. Jeżdzi konno.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki