FANDOM

-:- Alexandra Morgan -:-

Affd59215fc011dfb51b000b2f3ed30f.jpg

アレクサンドラ·モーガン
Arekusandora mōgan
Płeć Kobieta
Rasa Pół-demon
Wiek 19 lat
Data urodzenia 14 lipca 1869 rok
Rodzina Faust Morgan (brat bliźniak)
Zajęcie Płatny zabójca
Debiut (Opowiadanie) w trakcie tworzenia
Twórca Karolin5555
 Alexandra Morgan - pół-demon, płatny zabójca, bliźniacza siostra Fausta.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Alexandra jest młodą dziewczyną o błękitnych oczach i długich, brązowych włosach. Zazwyczaj jest ubrana w czarną skórzaną krótkę, czarne spodnie oraz czarne buty na małym obcasie.

W postaci demona z pleców wyrastają jej długie, czarne skrzydła, a jej oczy nie są koloru podchodzącego pod czerwony, lecz niebieskiego. Ponadto bije od niej mroczna poświata.

OsobowośćEdytuj

Alexandra (dla przyjaciół Alex) jest zazwyczaj spokojną, nieśmiałą, opanowaną i logicznie myślącą dziewczyną, ale łatwo ją wyprowadzić z równowagi. Nie lubi rozmawiać o swojej przeszłości. Jej matka po porodzie zaniosła ją i jej brata do klasztoru. Zakonnice wiedziały czym jest dziewczynka i znęcały się nad nią, co odcisnęło na niej duże piętno.

Jest mocno związana z bratem, mimo tego że nie pomagał jej w klasztorze. Był tam ulubieńcem i dostawał to co chciał. Nie znają ojca ani matki. Wiedzą jedynie, że ich ojcem był demon, a matka człowiekiem.

UmiejętnościEdytuj

Alex jest słabsza od przeciętnego demona. Nie jest silna i szybka jak te mroczne istoty, ale za to dorównuje im zręcznością i mocami jakie posiada. Posiada dar telekinezy i zadawania bólu dotykiem. Potrafi rozpoznać jaką rasą jest dana osoba, wystarczy, że na nią spojrzy lub obok niej przejdzie. Nie żywi się duszami tak jak normalny demon (nie może również zawrzeć paktu), lecz krwią jak i zwykłym jedzeniem. Tak samo jak demony nie potrzebuje snu. Gdy nie ma żadnych zleceń, ćwiczy, by choć w 1/4 dorównać istotom cienia.

HistoriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Posiada nie typowy sposób zabijania. Mianowicie wbija swoje kły w tętnice ofiary i wypija jej krew (o ile cel się nie spodziewa ataku). Jeżeli przeczuwa coś, wybiera nóż, żelazny bumerang lub 2 pistolety.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki