FANDOM

-:- Bolt -:-

Bolt.jpg

ボルト
Boruto
Płeć Mężczyzna
Rasa Demon
Wiek 24
Data urodzenia 14 listopada 1864 rok
Zajęcie Morderca z Dark Pegasus

Demon zwany "Bogiem Piorunów"

Oryginalna postać Fate/Stay Night - Lancer
Twórca Hirbav

Bolt zwany Bogiem Piorunów jest demonem, który ze względu na okrutne uczynki został wygnany z królestwa i wykluczony z rankingu. Marcus McCain chce pozbyć się go raz na zawsze.

WyglądEdytuj

Bolt jest wysokim mężczyzną o niebieskich włosach ułożonych w totalnie dziwny sposób. Ma czerwone oczy zwane także krwistymi. Ubiera sie w stroje koloru jego włosów, jednak on sam twierdzi, iż są one w kolorze "królewskich błyskawic". W ręku trzyma długą, czerwoną włócznię.

OsobowośćEdytuj

Bolt zdaje się byćosobą bardzo pewną siebie. Ma charakterystyczny dla demonów z atrybutem mroku śmiech i sadystyczny charakter. Nie znosi, kiedy ktoś podważa jego słowa lub kiedy bierze jego słowa nie na serio. Uwielbia bawić się z innymi podczas walki. Ma obsesję na punkcie bycia najlepszym i na punkcie siły, co bardzo irytuje Rafaela.

HistoriaEdytuj

Jego historia nie została ujawniona.

UmiejętnościEdytuj

Bolt potrafi nie tylko walczyć włócznią. Jako demon-skrytobójca ma wyostrzony wzrok i większe umiejętności związane z rzutem z dystansu. Rafael wspomniał, że charakterystyczne dla niego są pioruny, błyskawice i inne zjawiska związane z burzą, gdyż posiada on atrybut mroku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki