FANDOM

-:- Boris Vermilion -:-

Boris Vermilion.jpg

ボリスバーミリオン
Borisu Bāmirion
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Wiek 26
Data urodzenia 8 sierpnia 1862 rok
Rodzina Sting Green (kuzyn)
Freddie Green (kuzyn)
Zajęcie Poeta
Dowódca Straży Królewskiej
Oryginalna postać Fairy Tail - Rustyrose
Twórca Stokrotka Wiktoriańska

Boris Vermilion jest kuzynem Stinga i Freddiego Green. W Londynie zasłyną jako poeta, który w kilka tygodni stał się rozpoznawalny na całym świecie. Ponadto, Boris jest Dowódcem Straży Królewskiej. W Anglii pełni również funkcję pośrednika pomiędzy Stingiem, a Sophie.

WyglądEdytuj

Borys jest niewysokim mężczyzną o fantazyjnie ułożonych dwukolorowych włosach. U góry są one w barwie truskawkowego blondu, zaś u dołu ułożone są luźno w szarym kolorze. Wiecznie ubiera się w grube ubrania, najczęściej nosi na sobie granatową kurtkę z futrem przy kapturze oraz fioleowy golf.

OsobowośćEdytuj

Boris w przeciwieństwie do jego kuzynów nie jest sadystą. Jest optymistą, który potrafi uśmiechnąć się i wobrazić wspaniałe rzeczy nawet, kiedy ma olbrzymie problemy. Swoją drogą problemy raczej go unikają. Jest szczęściarzem. Napewno warto obdarować go zaufaniem. Jest ulubionym podwładnym Królowej Wiktorii. Dobry z niego strażnik. Zawsze wykonuje swojąpracę do końca i nie obawia się o swoje zdrowie. Z drugiej strony jest dość tajemniczy i skryty w sobie.

HistoriaEdytuj

Znamy kilka szczegółów z życia Borisa. Zawsze miał dobre kontakty z Sophie i Stingiem, zaś za Freddiem nie przepada. Kiedy miał dziesięć lat został zwerbowany przez samą Królową Wiktorię do jej straży. Propozycje oczywiście przyjął. Kiedy miał piętnaście lat zaczął pisać wiersze. Kilka tygodni po opublikowaniu jego pierwszego dzieła, jego twarz i utwory były rozpoznawalne już na całym świecie.

FabułaEdytuj

W budowie

UmiejętnościEdytuj

Jak wiadomo, Brois jest m.in. poetą. Posiada ogromny talent pisarski. Ponadto, jako strażnik doskonale włada mieczami i tarczą. Jego siła jest dość duża jak na jego wiek. Jest bardzo zwinny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki