FANDOM

-:- Claudia -:-

Claudia.jpg

クラウディア
Kuraudia
Płeć Kobieta
Rasa Messor
Wiek 21
Data urodzenia 27 czerwca 1867
Zajęcie Pokojówka na dworze Carter
Oryginalna postać Rozen Maiden - Suigintou
Twórca G.A

Claudia jest Messorem oraz pokojówką w rodzinie Carter.

WyglądEdytuj

Claudia jest średniego wzrostu dziewczyną o różowych oczach. Ma długie, białe włosy, na które nakłada charakterstyczną dla pokojówki ozdobę. Ubiera się podobnie tak jak pokojówka. Nosi ciemną sukienkę. Jak każdy Messor posiada czarne skrzydła.

OsobowośćEdytuj

Claudia jest posłuszna swemu panu, ale spiskuje za jego plecami. Często zadaje się z kapelusznikiem dworu, aby obmyślić plan zdobycia posiadłości dla siebie. Często okłamuje różne osoby, nawet swoich przyjaciół. Jest złą kobietą. Budzi postrach u wszystkich żyjących swtorzeń. Nawet rośliny odwracają się od niej płatkami. Jedyną osobą, którą szauje jest Cristal Anabelle - demon służący na dworze Carter.

HistoriaEdytuj

Claudia już jako dziecko bała się ciemności. Opuszczała królestwo Messorów, aby pozbyć się raz na zawsze strachu, niestety nigdy jej się to nie udało do końca. Pewnego dnia, kiedy próbowała uciec z królestwa, a gonili ją strażnicy, przez Messorami uchroniła ją kobieta rasy demonów - Cristal Anabelle. Cristal od tamtej pory pomaga Claudi, a Claudia się z nią zaprzyjaźniła. Od tamtego dnia obydwie służą w posiadłości Carter.

UmiejętnościEdytuj

Umiejętności Claudi nie są znane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki