FANDOM

Daemonum Schola (pl. Demoniczna Szkoła) to jedno z opowiadań opartych na mandze/anime Kuroshitsuji pisanych przez Aqua Kagurę.

Od AutorkiEdytuj

Daemonum Schola to moje pierwsze opowiadanie robione na podstawie Kuroshitsuji i chyba będzie ono jedyne. Główną Bohaterką rozdziałów jest Yukino Cages, prefekt-dziewczyna Nigrum Draco - jednego z nowopowstałych domów akademii Weston College. Każdego dnia Yukino wykonuje miliony czynności w akademii. Jej problem z zapamiętywaniem przeszkadza jej w nauce, jednakże inni uczniowie często jej pomagają przypominając jej o czym ma się nauczyć. Wraz z nowym domem Weston College, P4 zmienia nazwę na P5 i przymuje do swojego grona nowego prefekta - Yukino. Z początku jednak ma ona problemy z przyzywyczajeniem się do towarzystwa Gregora, Lawrenca, Hermana i Edgara.

Ważna informacjaEdytuj

Proszę was, nie miejscie do mnie pretensji za to, że pewnie zrobie coś nie tak, jeżeli chodzi o naukę w Weston College czy cokolwiek. Będę się starała zrobić coś innego, a nie dodać tylko swoje wątki do Kuroshitsuji, więc wykorzystuję tylko pomysł na akademię i postacie autora Kuro. Mam nadzieję, że weźmiecie to pod uwagę.

Rozdziały i SagiEdytuj

Saga Śpiewającego WilkaEdytuj

Saga Ataku WiedźmEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki