FANDOM

Rozdział 2: Gra na harfie - tortura dla prawdziwego smoka

Cztery dni temu, Gregory poprosił Yukino, aby zagrała podczas koncertu organizowanego przez Weston College na harfie. Od tego czasu myśli prefekt Czarnych Smoków są sobie przeciwne, gdyż dwie zasady, którymi się kieruje zupełnie do siebie nie pasują, przynajmniej w tym przypadku. Yuki chodzi po korytarzach rozkojarzona i sama z resztą nie wie, czy ma zagrać, czy też przyznać się Gregorowi, że nie może.
- Granie na harfie, co za głupota. - rozmyślała. - Chyba zrobięmu przykrość, jeżeli nie zagram. Ech, przecież Yakei nie mogą grać na instrumentach! Nie są do tego stworzeni!
Każdy w Weston College wie, że rozmyślanie na korytarzu podczas marszu nie jest wskazane. Doświadczyła tego nieuważna panienka prefekt, kiedy idąc nieopodal sali muzycznej uderyła o swoją własną półkę.
- No żesz... - zdenerwowała się, po czym skierowała wzrok ku drzwiom do sali. - Chyba jednak zagram, w końcu harfa to jedyny instrument, na którym potrafię cokolwiek zagrać.
Idąc za głosem swoich myśli, Yuki weszła do olbrzymiej sali z instrumentami. To właśnie w niej niemal każdy uczeń przechowywał swoje instrumenty. Jeżeli nie są używane, są okrywane ciemną płachtą.
Yuki podeszła do kąta, gdzie trzymała swoją harfę. Zdjęła płachtę i przeczyściła instrument z kórzu, którego było pełno. Usunęła różnież zgromadzona u góry pajęczyny i zaczęła stroić instrument.
Minęły już wszystkie lekcje. Yukino szybko pobiegła do sali muzycznej, by zacząć trening melodii wybranej dla niej przez Violeta. Ledwo co dotknęła jednej ze strun, a już popękały niemal wszystkie. Jej twarz zaczerwieniła się ze złości. Poprowadziła szybkie śledzstwo i zauważyła, że ktoś zrobił to złośliwie. Nieopodal fletu należącego do Kagury ujrzała nożyczki, jednakże wiedziała, że nie należą do niej.

Nowe strony związane z rozdziałemEdytuj

Sala MuzycznaKoncert organizowany przez Weston College

Więcej z Fandomu

Losowa wiki