FANDOM

Rozdział 1: Gregory i jego szalony pomysł

Zaczął się kolejny dzień lekcji w akademii Weston College. To pierwszy dzień solidnej pracy Ciela Phantomhive'a, oraz godziny próby prefekta Czarnego Smoka. Yukino jak zwykle ledwo co weszła do szkoły, a już wiele uczniów z jej domu zaczęło wypytywać ją o szczegóły dzisiejszej próby dla Nigrum Draco.
- Akane Agurio, mogłabyś sprawdzić to za mnie? - zapytała członkini P5.
- Oczywiście. - odparła uśmiechnięta uczennica.
Kiedy tylko Akane oddaliła się od niewyspanej uczennicy, Yukino odetchnęła z ulgą. Jej chwilowe uczucie radości szybko zniknęło, kiedy Yuki zobaczyła stojącego naprzeciwko niej Gregore'go.
- Znowu Joe coś przeskrobał? - zapytała z uczuciem błędnego koła.
- Nie. - odparł Violet. - Jest wiele gorzej.
- No nie mów mi, że Nathan znów spowodował eksplozję w sali chemicznej! - zdenerwowała się Yukino, po czym ruszyła w kierunku wspomnianej przez nią klasy. Gregory zatrzymał ją jednak, powtarzając znów słowo "nie".
- To o co ci chodzi? - zadała pytanie coraz mniej rozumiejąca prefekt. Gregory wręczył Yukino list. Poddenerwowana Cages przeczytała go, po czym spojrzała na prefekta Violet Wolf z niepoważną miną.
- Chyba to jest żart... - stwierdziła niepewna Yuki. Gregory tylko machnął głową na nie.
- To co, zgadasz się? - zapytał równie niepewnie.
- Cóż... - zaczęła mówić prefekt.
- Dobra, to postanowione. Zagrasz na harfie dwie melodie, dobra? - zapytał, po czym zanim usłyszał odpowiedź wybiegł szybko jak wiatr. Yukino została w korytarzu z listem w ręku. Stała nieruchomo z przygnębioną miną, jakby była kamieniem. Jedynym zbawieniem dla niej okazał się dzwonek, który zadzwonił zaraz po zniknięciu Violet'a.

Nowe Strony związane z rozdziałemEdytuj

Yukino CagesGregory VioletWeston CollegeAkane AguriaKaguraNathan

Więcej z Fandomu

Losowa wiki