FANDOM

Rozdział 3: Ostateczna Próba

Yuki zamknęła się w swoim pokoju. Wyciągnęła swój zeszyt z rysunkami, jednakże nic nie rysowała. Patrzyła przez okno na chmury i jak zwykle rozmyślała o wielu rzeczach, która są praktycznie nieistotne.
- Na jakim on może grać instrumencie...? - pytała sama siebie. - Po wyglądzie Gregorego można stwierdzić, że pewnie na jakiś demonicznych organach czy coś... Och, nie mogę się doczekać!
Szybko skierowała wzrok ku staremu zegarowi, który zdawał się powoli psuć. Jej to jednak nie przeszkadzało. Z uwagą wpatrywała się w złote wskazówki, jakby była lwem cierpliwie czekającym na odpowiedni moment, aby zapolować.
Wreszcie, po pięciu minutach, które dłużyły się dla Yukino jakby miały trwać wiecznie, na zegarze wybiła godzina osiemnasta. Yuki szybko wstała i spakowała w pośpiechu zapasowe struny i niczym wiatr wybiegła z pokoju wprost do budynku akademii.
Yukino dotarła jako pierwsza. Na jej twarzy widniał uśmiech. Można było wywnioskować, że muzyka, do której wcześniej była uprzedzona stała się jej pasją. Jej marzeniem było ciągłe rozwijanie swoich umiejętności gry na harfie, a następnie na innych instrumentach. Z ogromną delikatnością zajęła się swoim kochanym instrumentem. Delikatnie poprzecierała z niego kurze, nastroiła harfę i wymieniła w niej struny, które nie były już w najlepszym stanie. Wreszcie nadeszła długo oczekiwana przez nią chwila. Kiedy samotnie przebywała w sali, zasiadła do instrumentu i zaczęła grać wszystko, co tylko chciała.
Powoli zaczęli się schodzić inni artyści koncertu. Yuki zrobiła sobie przerwę. Do sali przybył również Gregory. Z niemal identyczną miną nastrajał swój instrument, którym okazały się skrzypce. Twarz Yuki pokazała lekkie zdziwienie na widok instrumentu osoby, która wyglądała na zwolennika dość demonicznych rzeczy. W końcu do sali wszedł dyrygent, Toby Consumer. Spóźnił się i to bardzo. Zdenerwowało to większość artystów, ale jak to stwierdził Gregory, złość szybko mija. Po chwili, wszystkie instrumenty zaczęły grać równo, jakby tworzyły jeden mechanizm, którym steruje olbrzymia ilość młodych, utalentowanych uczniów z Weston College.
Próba się skończyła, ale Toby postanowił zrobić jeszcze jedną, ostatnią. Miała się odbyć kilka godzin przed koncertem, czyli następnego dnia o godzinie szesnastej. Nietypowym ruchem wykonanym przez Tobiego było zadanie czegoś w rodzaju pracy domowej, a mianowicie nauczenia się życiorysu jakiegoś sławnego artysty, który grał na tym samym instrumencie, co każdy z uczniów biorących udział w koncercie.
Tej nocy Yukino zasnęła z przygnębioną miną. Nie mogła znaleźć w żadnej książce informacji na temat sławnego artysty grającym na harfie.

Nowe strony związane z rozdziałemEdytuj

Toby Consumer

Więcej z Fandomu

Losowa wiki