FANDOM

Diamond Lily to pierwsza manga-fanon na tej wiki. Jest autorstwa użytkownika Hirbav.

PremieraEdytuj

Premiera mangi będzie miała miejsce 18 kwietnia. Debiutancki rozdział będzie nosił nazwę "Jej lokaj, wszechwiedzący" i będzie rozpoczynał pierwszą sagę mangi, czyli Sagę Czarnego Maga.

WspółpracaEdytuj

Pomimo tego, iż hirbav rysuje i pisze mangę sama, to od niektórych osób "zaporzycza" sobie postacie, które mają być głównymi bohaterami opowiadania. W ten sposób powstawała współpraca Hirbav z MidGranat, czyli łącząc nazwy MidHirbav. W ten sposób wszystkie postacie Hirbav otrzymały drugiego autora, czyli MidGranat oraz wszystkie postacie założycielki (MidGranat) otrzymały również drugiego autora, którym jest Hirbav.

AkcjaEdytuj

Akcja opowiadania zaczyna się 12 grudnia 1888 (będzie napisane na pierwszej stronie mangi), kiedy Ciel Phantomhive wraca po podróży do swojej posiadłości. Więcej zdradzić nie można, ze względu na status opowiadania.

BohaterowieEdytuj

Póki co, wszyscy bohaterowie nie są znani ze względu na małą ilość "materiału", ale znajdziecie tu listę póki co istniejących bohaterów. Lista jest aktualizowana na bierząco.

Główni BohaterowieEdytuj

Główni bohaterowie, czyli postacie, które występują w każdym rozdziale (wyjątek: bohaterowie z posiadłości Charls).

Posiadłość PhantomhiveEdytuj

  • Ciel Phantomhive (oryginał): dwunastoletni (w debiucie), a następnie trzynastoletni, młodszy brat Lily Phantomhive. Jest trzeci w kolejności na liście głównych postaci w posiadłości Phantomhive. Stał się głównym bohaterem, kiedy Hirbav podczepiła swoje postacie do jego misji, które oczywiście zostały wymyślone przez nią. Ciel to "wierny pies Królowej Wiktorii".
  • Liliana Phantomhive (fanon): osiemnastoletnia główna bohaterka mangi, które jest o pięć lat starszą siostrą Ciela. Bardzo nieśmiała i skromna dziewczyna, któram a słabość do słodyczy. Z jakiegoś powodu nie znosi panienki Elżbiety, która często ubiera jej lokaja Gabriela Keinza w kocie uszy i doczepia mu koci ogon. Liliana jest mistrzynią Londynu w walce na miecze.
  • Gabriel Keinz (fanon): nazywany przez siebie i Sebastiana "piekielnie lojalnym lokajem", wiernie towarzyszy Lilianie Phantomhive (z którą nieoficjalnie jest na Ty i mówi jej Lily) w jej podróżach. Posłusznie wykonuje wszystkie rozkazu swojej pani, która jednocześnie jest jego najlepszą przyjaciółką. Jest bardzo lubiany wśród służby, najprawdopodobniej nawet bardziej o Sebastiana. Gabrel ma uraz do Shinigami (szczególnie do Grella Sutcliffa). Jest również bratem bliźniakiem Drocella Keinza. Gabriel jest przez Sebastiana nazywany "kopalnią wiadomości".
  • Sebastian Michaelis (oryginał): jest lokajem i ochroniarzem Ciela Phantomhive. Z jakiegoś powodu nie darzy zaufaniem Gabriela (z wzajemnością), jednak wygląda na to, że się przyjaźnią. O Sebastanie mówi się, że potrafi wszystko. W dwie godziny potrafi naprawić wszystkie szkody służby, które miały tragiczny skutek na posiadłość.

Posiadłość Charls:Edytuj

  • Alice Charls (fanon): markiza i ostatnia przedstawicielka rodu Charls. Miała młodsze rodzeństwo (brata i siostrę), których podobnie jak rodziców straciła w tragicznym wypadku na jednym z pikników (najprawdopodobniej było to gdzieś w okolicach Londynu). Od tamtego czasu służy jest Aaron - lokaj-Shinigami, który ma najbardziej tajemniczą przeszłość. Alice chce się zemścić na wszystkich demonach, gdyż uważa, że to właśnie oni maczali palce w okropnej tragedii, która ją spotkała. Alice ma słabość do istot słodkich. Oddałaby własne życie za zdrowie małego szczeniaczka lub kociaka. Markiza jest bezbronna, dlatego bez przerwy towarzyszy jej Aaron.
  • Aaron (fanon): Shinigami, nazywany również przez Undertakera Shini-demonem. Jedyny Shinigami o czerwonych oczach. Jego demoniczny znak na prawym oku najprawdopodobniej ma jakiś związek z jego tajemniczą przeszłością. Jedyną osobą, z którą przegrał, jest Gabriel, który wygrał z nim broniąc przed śmiercią wtedy jeszcze szesnastoletniej Liliany.
  • Elizabeth Clarkson (fanon): baronessa rodu Clarkson i pokojówka na dworze Charls. Rozwiodła się z mężem będąc w wieku 28 lat. Skrycie kocha się w Aaronie, który jest (podobnie tak jak ona) Shinigami. Często towarzyszy panience Alice za zgodą Aarona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki