FANDOM

-:- Elizabeth Clarkson -:-

Baronessa Elizabeth Clarkson.png

エリザベス·クラークソン
Erizabesu Kurākuson
Płeć Kobieta
Rasa Shinigami
Wiek 32 lata
Data urodzenia 12 kwietnia 1856 rok
Zajęcie Baronessa rodziny Clarkson
Pokojówka rodu Charls
Oryginalna postać Kuroshitsuji - Angelina Durless
Twórca Hirbav

Elizabeth Clarkson jest byłą żoną Barona Moonhive oraz pokojówką na dworze Charls.

WyglądEdytuj

Baronessa jest wysoką kobietą, której wygląd bazuje na jej modnej idolce, zmarłej Madame Red. Ma krótkie, farbowane, czerwone włosy oraz zielone oczy. Ubiera się w fioletowe suknie i kapelusze, gdyż tak karze jej Alice. Ona sama wolałaby ubierać się w kolorze namiętnej czewieni.

OsobowośćEdytuj

Elizabeth jest tajemniczą osobą, która (zdaniem Alice) nadaje się do pracy w Scotland Yard jako główny detektyw. To właśnie ona zajmuje się przydzielaniem pokoi dla gości (otrzymała to zadanie od Aarona). Zawsze przeszukuje walizki gości, aby sprawdzić, czy panienka Charls jest bezpieczna (zazwyczaj robi to w nadmiarze).

Ponadto Elizabeth skrycie kocha się w Aaronie, który najprawdopodobniej o niczym nie wie. Wykonuje jego rozkazy z możliwie największą perfekcją oraz słucha się go jak mało kto. Doceniający jej wysiłek Aaron wzamian pozwala jej czasmi uczestniczyć w wyprawach panienki Alice.

HistoriaEdytuj

Podobnie jak historia pozostałej służby Alice Charls, historia Elizabeth nie jest znana. Wiadomo jednak o tym, że wyszła za Barona Moonhive i straciła go po krótkim czasie małżeństwa.

UmiejętnościEdytuj

Jako jedyna przedstawicielka płci żeńskiej rasy Shinigami, Elizabeth ma dobrze rozwiniętą siłę uwodzenia, która pozwala jej czasami nawet na chwilowe przejęcie wyglądu kobiety, której kiedyś zabrała duszę. Moment, kiedy Elizabeth uwodzi przeciwnika wykorzystują jej sojusznicy, którzy w tym momencie więżą (lub w przypadku demonów i lalek) zabijają przeciwnika.

Jak każdy Shinigami, Clarkson posiada również własną "kosę śmierci", która wygląda jak maczuga.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej wygląd bazuje na Madame Red z Kuroshitsuji.
  • Nie wie o istnieniu innej kobiety Shinigami - Rose Sutcliff..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki