FANDOM

-:- Gabriel Keinz -:-

Gabriel Kainz.jpg

ガブリエル·カインズ
Gaburieru Kainzu
Płeć Mężczyzna
Rasa Demon
Rodzina Drocell Keinz (starszy brat bliźniak)
Ines Keinz (młodsza siostra)
Zajęcie Lokaj hrabiny Phantomhive
Lider Demonów
Nauczyciel księcia demonów
Debiut (Opowiadanie) Satan's Soul: Rozdział 2
Oryginalna postać Kuroshitsuji - Drocell Keinz
Twórca Hirbav
Gabriel Keinz jest bratem bliźniakiem Drocella oraz prywatnym lokajem hrabiny Liliany Phantomhive. Uczy księcia demonów walczyć na szpady, jeździć konno i grać w szachy.

WyglądEdytuj

Gabriel wygląda identycznie jak Drocell. Jest niewysokim, bladym chłopcem. Ma fioletowe oczy i rude włosy. Nosi czarny cylinder z czerwoną wstążką i dwoma czarnymi piórami oraz granatowy garnitur z czerwonymi wstążkami i złotymi zdobieniami. Czasami ma przy sobie katarynkę, która gra melodię "London Bridge".

Pod prawym okiem ma taki sam symbol, jaki znajduje się na jego katarynce. Podobny symbol ma również jego brat.

OsobowośćEdytuj

Gabriel jest spokojnym młodym mężczyzną pracującym jako lokaj w posiadłości Phantomhive. W przeciwieństwie do pozostałej służby (nie licząc Sebastiana) nigdy jeszcze nic nie zepsuł. Wiernie towarzyszy swojej pani w podróżach. W przeciwieństwie do Sebastiana, nie wypełnia beznadziejnych rozkazów, za co ma u Liliany plusa. Jest jedynym demonem, który kieruje się lojalnością.

HistoriaEdytuj

Jego historia jest dość tajemnicza. Nie wiadomo nawet, w jaki sposób on i Drocell zostali rozdzieleni.

UmiejętnościEdytuj

Gabriel jest szybkim i silnym mężczyzną, co udowodnił podczas walki z Sebastianem, która zakończyła się jego wygraną. Podobnie tak jak Drocell potrafi tworzyć linki, za pomocą których może sterować lalakami. Różnica pomiędzy siłą jego, a jego brata jest jednak ogromna. Gabriel opanował również sztukę kontrolowania za pomocą tajemniczych nitek demonów, ludzi i Shinigami, czego nie potrafi Drocell. Ponadto, Gabriel może zmieniać właściwości linek, dzięki czemu wytwarzają się na przykład ogniste lub lepkie linki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jedynym demonem, który kieruje się lojalnością.
  • Podobno potrafi zmieniać się w jakieś zwierzę, kiedy nie ma kontraktera.
  • Jedyną osobą, której się boi jest Sting Green.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki