FANDOM

-:- Karen Karethorii -:-

Karen Karethorii

カレン
Karen Karethorii
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Wiek 23
Data urodzenia 16 czerwca 1865 rok
Zajęcie Płatny Zabójca
Debiut (Opowiadanie) Satan's Soul: Rozdział 2
Oryginalna postać Fate/Stay Night - Rider
Twórca Hirbav

Karen Karethorii jest płatnym zabójcą oraz najsławniejszym przestępcą w Anglii. Należy do grupy przestępczej nazywanej Dark Pegasus.

WyglądEdytuj

Karen jest wysoką dziewczyną o długich, różowych włosach i tajemniczych różowych oczach. Ubiera się w czarną bluzkę z różowymi wstęgami , czarne spodnie i wysokie, czarno-różowe buty. Na rękach nosi rękawiczki. Czsami przysłania oczy opaską.

OsobowośćEdytuj

Karen jest pozbawioną ludzkich uczuć kobietą. Czerpie radość ze swojego zawodu i uwielbia zapach krwi. Przez kolegów z gangu jest znana jako rzeźnik. Jest jedyną dziewczyną wykonującą ten zawód, jednakże jest jedyna w swoim rodzaju i najlepsza w tym co robi. Spotkania z nią często kończy się śmiercią, ale czasami postanawia zadać przeciwnikowi jeszcze większy ból. Freddie wspomina jednak o pewnej sytuacji, w której Karen pierwszy i ostatni raz płakała.

HistoriaEdytuj

Większość okresu z życia Karen nie jest znana nawet przez nią. Dziewczyna straciła pamięć, kiedy miała 19 lat. Od tego czasu zajmuje się płatnymi morderstwami.

Od 1886 roku, Karen pojawia się na niemal wszystkich listach gończych. Stała się najbardziej poszukiwanym przestępcą w całej Anglii.

UmiejętnościEdytuj

Niezwykłą umiejętnością, którą posiada Karen jest zdolność tworzenia jedności z jej ostrzami umieszczonymi na łańcuchu. Ta broń służy jej jako przydłużenie ręki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki