FANDOM

-:- Liliana Phantomhive -:-

Liliana Phantomhive.jpg

リリアナ·ファントムハイヴ
Ririana Fantomuhaivu
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Wiek 18 lat
Data urodzenia 12 Listopada 1870
Rodzina Ciel Phantomhive (młodszy brat)
Vincent Phantomhive (ojciec)
Rachel Phantomhive (matka)
Zajęcie Hrabina Rodu Phantomhive
Debiut (Opowiadanie) Satan's Soul: Rozdział 1 (wspomniana)
Oryginalna postać Fate/Stay Night - Saber
Twórca Hirbav
MidGranat
Liliana Phantomhive jest starszą siostrą Ciela Phantomhive oraz hrabiną.

WyglądEdytuj

Liliana jest szczupłą dziewczyną o średnim wzroście. Ma zielono-niebieskie oczy, które idealnie komponują się z jej niebieskimi sukniami. Ma włosy o jasnym odcieniu blond. Ubiera się w długie suknie, gdyż uważa, że tylko w takich sukniach chodzą prawdziwe damy. Często nosi przy sobie miecz.

OsobowośćEdytuj

Liliana jest roześmianą dziewczyną. W przeciwieństwie do Ciela, stara się szanować służbę. Podobno ma wiele słabości, ale trudno jest je odkryć. Jest nieostrożna. Troszczy się o Gabriela jak o brata, chociaż są tylko przyjaciółmi.

HistoriaEdytuj

Liliana od dzieciństwa nie znosi swojego młodszego brata. Czuje do niego uraz, gdyż po tym, jak się urodził miała wrażenie, że rodzicie całkowicie o niej zapomnieli. Dostawała wiele prezentów, ale mimo tego brakowało jej towarzystwa innych osób. Kiedy Lily skończyła trzynaście lat, rodzicie wysłali ją do jednego z najlepszych uniwersytetów w całęj Anglii, z którego wróciła kilka dni po ich śmierci. Widząc spaloną posiadłość rodziny Phantomhive i wpatrującego się w nią małego, rozpłakanego Ciela, obiecała sobie, że zajmie się swoim małym bratem.

SłużbaEdytuj

Liliana Phantomhive posiada więcej osób należących do jej służby, niż jej brat. Ma cztery prywatne pokojówki i swojego lokaja, Gabriela, którego nazywa "jedynym przyjacielem". Lubi również Milly.

UmiejętnościEdytuj

Liliana nie potrzebuje jakiś specjalnych umiejętności obronnych, ponieważ Gabriel zazwyczaj zachowuje ostrożność i zanim Lily zdąży cokolwiek zauważyć, lokaj kończy już walkę z wrogiem. Czasami jednak (podczas nieobecność Gabriela) Lily używa miecza do walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki