FANDOM

-:- Luna Michaelis -:-

Luna Michaelis

ルナミカエリス
Runa Mikaerisu
Płeć Kobieta
Rasa Demon
Rodzina Sebastian Michaelis (młodszy brat)
Zajęcie Służka młodego markiza
Debiut (Opowiadanie) Rozdział 1
Oryginalna postać Fate/Stay Night - Caster
Twórca OMnom73

Luna Michaelis to demonica, starsza siostra Sebastiana oraz demon służący w posiadłości młodego markiza.

WyglądEdytuj

Luna opisywana jest zazwyczaj jako kobieta w ciemnym płaszczu z dużym kapturem, o niebieskich oczach zmieniających barwę na różową, kiedy ta ma złowieszcze myśli. Nikt nie zna szczegółów na jej twarzy, gdyż zazwyczaj jej nie pokazuje. Po ściągnięciu kaptura widoczne są jej niebieskie włosy zazwyczaj rozpuszczone z jednym warkoczykiem. Ma również dziwne uszy, przez które większość ludzi myli ją z elfem. Na rekach nosi ciemne rękawiczki.

OsobowośćEdytuj

Luna zdaje się być osobowym przeciwnikiem Alberta. Oprócz tego, że różnią się płcią i wyglądem, tylko nieliczne cechy charakteru mają podobne. Więszkość spraw jest jej obojętnych. Zdaje się nie do końca wykonywać wszystkie rozkazy markiza. Mimo to, nawieść o tym, że w posiadłości, w której pełni służbę ma pojawić się jej młodszy brat wpadła w złość. Od razu napisała na kartce, że ma go zabić. Świadczy to o tym, że jest mścicielką i z jakiegoś powodu jej brat jest jej wrogiem.

FabułaEdytuj

Saga Różanej KlątwyEdytuj

UmiejętnośćiEdytuj

Jej umiejetności nie są nam jeszcze znane. Najprawdopodobniej są one bardzo perfekcyjnie opanowane i dość groźne, gdyż obawiają się ich wszystkie demony.

CytatyEdytuj

  • Oui, mon seigneur. (pl. Tak, mój panie)

CiekawostkiEdytuj

  • Najprawdopodobniej Luna ma powyżej 2000 lat, gdyż jest starsza od Sebastiana, którego wiek jest podobnie oszacowany.
  • Podobno uśmiechnęła się tylko raz, po tym, kiedy narodził się jej młodszy braciszek. Nie wiedziała wtedy jednak, że kiedy tylko Sebuś dorośnie, staną się odwiecznymi wrogami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki