FANDOM

-:- Magica -:-

Magica.JPG

レンタルマギカ
Rentarumagika
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Wiek 16
Data urodzenia 15 października 1872 rok
Oryginalna postać Fairy Tail - Edolas Levy
Twórca Stokrotka Wiktoriańska

Magica to dziewczyna mieszkająca samotnie w puszczy kilkaset mil od Londynu. Zajmuje się dziwnym przypadkiem zjawiska, które mieszkańcy Londynu zwią "magią".

WyglądEdytuj

Magica jest niską dziewczyną o niebieskich, falowanych włosach. Ma fioletowe oczy dużej wielkości. Na głowie nosi opaskę o kolorze identycznym co jej oczy. Ubiera się nietypowo jak na damę XIX wieku. Nosi duży, złoty naszyjnik. Ubiera się w dziwne szaty. Zdaniem Stinga nie wygląda na przyzwoitą damę.

OsobowośćEdytuj

Szalona i niezrównoważona - tak określają jej charakter wszyscy Anglicy. W rzeczywistości jednak jest miłą, lecz zwariowaną osobą całkowicie poświęconą swojej pracy, o czym przekonali się Sophie i Sting. Odpowiada na każde, nawet niewygodne dla niej pytania i udziela wskazówek o dziwnym zjawisku, które bada.

HistoriaEdytuj

Jej życie nie jest dość barwne w przygody. Od dziesięciu lat mieszka w domku na drzewie w puszczy i bada dziwne zjawiska.

UmiejętnościEdytuj

Magica swoim genialnym umysłem wyprzedza całą swojąepokę. Potrafi tworzyć maszyny, a nawet zaawansowane i nowoczesne komputery. Wyraża się dość fachowo, co często myli innych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki