FANDOM

Magical Life to pierwsze opowiadanie użytkownika Stokrotka WIktoriańska.

PoczątekEdytuj

Akcja rozpoczyna się, kiedy hrabina Sophie Star buduje swoją posiadłość. Spotyka wtedy jej byłego przyjaciela i towarzysza, Stinga Greena, który prosi ją o pomoc. Sophie odmawia, jednak szybko zmienia decyzję kiedy Sting przypomina jej o ich dawnej umowie. Ich przyjaźń odnawia się, a my poznajemy prawdziwe oblicze Sophie, w którym ona sama udaje swoją rodzoną siostrę, której w rzeczywistości nie ma. Sting i Sophie zaczynają swoją pierwszą, nową przygodę. W puszczy spotykają Magicę, szaloną dziewczynę, która przenosi siebie i ich w zupełnie inny wymiar, gdzie zaczynają nowe życie.

Główni BohaterowieEdytuj

  • Sophie Star: młoda szlachcianka urodzona w Londynie, o tajemniczej, drugiej tożsamości, która przeraża każdego. Budzi szacunek u innych. Zachwyca wszystkich, niezależnie od narodowości swoim pięknym graniem na harfie i wręcz cudownym głosem. Jest wrażliwa i dobroduszna.
  • Sting Green: lider demonów na wygnaniu, odiweczny wróg Gabriela Keinza, Freddiego Greena i Marcusa McCaina. Wiecznie ma problemy. Przyjaźni się z Sophie, z którą często się pojedynkuje.
  • Magica: dziewczyna o szalonym i jednocześnie miłym charakterze. Wynalazła zjawisko nazywane magią i przeniosła Stinga i Sophie do innego wymiaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki