FANDOM

-:- Marcus McCain -:-

Marcus McCain.jpg

マーカス·マケイン
Mākasu Makein
Płeć Mężczyzna
Rasa Demon
Wiek 24
Data urodzenia 13 luty 1864 rok
Rodzina Cleo Forest (narzeczona)
Zajęcie Strażnik Praw Kodeksu Demonów
Oryginalna postać Kuroshitsuji - Joker
Twórca Hirbav

Marcus McCain jest demonicznym odpowiednikiem William'a T. Spears'a. Czuwa nad przestrzeganiem Kodeksu Demonów.

WyglądEdytuj

Marcus jest wysokim mężczyzną o długich, blond włosach fantazyjnie ułożonych. Ma fioletowe oczy. Z jego lewego oka wyłania się tatuaż wyglądem przypominający jasną, żółtą łzę. Ubiera się w koszulę w czarno-białą kratkę. Nos na sobie czarny (od spodu czerwony) płaszcz z żółtą kokardą. Ponadto, Marcus na jednej ze swoich misji stracił prawą rękę i zamiast jej ma protezę z kości.

OsobowośćEdytuj

Marcus jest otwartą osobą. Często nawiązuje kontakt z przedstawicielami innych ras, jak np: Shinigami czy ludzie, zdobywając przy tym wielu przyjaciół. Jego dobry humor znika, kiedy któryś z demonów złamie regulamin zapisany w kodeksie. Wtedy McCain jest wściekłą i bezlitosną osobą. Postanowił strzec kodeksu jak świętego prawa. W jego przysiędze padły również słowa, że nie zawacha się ukarać nawet swojego najlepszego przyjaciela.

HistoriaEdytuj

Jego historia nie jest znana. Podobno zaręczył się pewnej kobiecie, którą dzień później zamordowano.

UmiejętnościEdytuj

Marcus siłą jest dopiero czwarty w ranginku demonów. Sam wypowiada się, że z silniejszymi od niego osobami nie stosuje siłowych rozwiązań. Jest najbardziej inteligantnym demonem i być może dlatego to właśnie on strzeże świętego kodeksu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki