FANDOM

-:- Marie Craven -:-

Marie Craven.jpg

マリー クレイヴン
Marī Kureivun
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Rodzina Elen Craven (córka)
Zajęcie Lady z rodu Craven
Debiut (Opowiadanie) Rozdział 3
Oryginalna postać Fate/Zero - Iri
Twórca Tamia Phantom

Lady Marie Craven jest matką Elen. W 1879 roku została opętana przez Akumę, którą przyzwała, aby demonica uzdrowiła jej ciężko chorą córkę, która była w stanie umierającym.

WyglądEdytuj

Marie opisana jest jako niewysoka kobieta o długich włosach w kolorze białym bądź jasnogo blądu. Ma czerwone oczy. Ubiera się w piękne suknie, lecz z duszą Akumy nosi krótką, czerwoną sukienkę. Nosi wysokie, białe buty sięgające jej powyzej kolan.

OsobowośćEdytuj

Mało wiemy o Marie, gdyż jest ona postacią raczej wspominaną i nie występuje jako ona sama, tylko Akuma. Wiadomo jednakże, że zanim została opętana była osobą miłą i jako ostatnia pojawiła się na liście podejrzanych o przyzwanie Akumy. O jej troskliwości świadczy fakt, że postanowiła poświęcić swoją duszę za życie swojej malutkiej córki.

HistoriaEdytuj

Marie uznawana była za martwą aż do momentu, kiedy to Brian przyznał Sebastianowi, kim jest Akuma. Dziesięć lat temu, dnia 16 stycznia 1879 roku, Marie zeszła do lochów swojej posiadłości w tajemniczej sprawie. Narysowała tam krąg i swoją krwią otworzyła wrota, przez która do świata ludzi przedostała się Akuma. Nie był to jednak przypadek. Marie przyzwała ją, aby utrzymała przy życiu jej córkę, Elen.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki