FANDOM

Messor to rasa istot ziemskich.

OpisEdytuj

Messorzy to tak właściwie nic innego jak poprostu zbuntowany anioł. Różnią się od anielskiej rasy kolorem skrzydeł, umiejętnościami i przede wszystkim wyglądem. Osobowość Messora zależy od jego płci. Kobiet jest znacznie więcej. Są one wrażliwe, ale i waleczne. Są szlachetne i oddane. Mężczyźni zaś są agresywni w stosunku do innych.

KontraktyEdytuj

Messorzy są władcami królestwa śmierci. Przechwytują zmarłą duszę od Shinigami i prowadzą ją do otchłani. Podobnie tak jak demony, mogą zawrzeć kontrakt. Kontrakty zawierają jednak w większości mężczyźni w celu zdobycia sławy wśród swoich towarzyszy. Kiedy kontrakter czymś obrazi lub spoliczkuje Messonatora mężczyzna, ten natychmiast wraca do królestwa zmarłych wraz z duszą i zsyła ją na wieczne potępienie do kolejnego przystanka pośmiertnego świata - piekła, z którego dusza już nie wróci. Nieliczne są jednak kobiety kontraktujące z ludźmi. W przeciwieństwie do mężczyzn nie mogą porwać kontraktera. Muszą być mu wierne aż do jego śmierci i oddawać za niego życie. Nie mogą nawet źle myśleć o kontrakterze, gdyż od razu zaczynają się dusić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki