FANDOM

-:- Miryam Fox -:-

Miryam Fox.jpg

フォックス
Miryam Fokkusu
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Wiek 13 lat
Data urodzenia 3 grudnia 1876 rok
Rodzina Alex Fox (młodszy brat)
Zajęcie Hrabina
Oryginalna postać Kuroshitsuji - Ciel Phantomhive
Twórca Wiktoriq11

Miryam Fox jest hrabiną. Jej młodszym bratem jest Alex Fox .

WyglądEdytuj

Miryam ma długie czarne włosy sięgające do pasa i zwązane w lekko pofalowane kucyki oraz ma długą grzywkę. W uszach ma parę czarnych kolczyków. Miryam ma duże fioletowe oczy. Jest ubrana w długą fioletową suknie z kokardą w czarno-białe paski. W samym środku kokardy jest fioletowa róża. Ramiona sukni są ozdobione falbankami. Na szyji ma kryzę z fioletowym paskiem i białymi falbankami oraz przyczepioną białą kokardę. Na głowie ma foletowy kapelusz z białym woalem. Kapelusz przyozdobiony jest fioletowymi różami przykrywającymi jej lewe oko. Na rękach ma długie błyszczące, czarne rękawiczki. Jej ulubionym kolorami jest fioletowy, biały, czarny i turkusowy.

OsobowośćEdytuj

Miryam jest bardzo inteligętną , spokojną , miłą i opiekuńczą osobą. Bardzo trudno wyprowadzić ją z równowagi. Jest wrażliwa na potrzeby i krzywdy innych (czasem aż do przesady), co często pakuje ją w tarapaty. Jest pesymistką. Miryam uwielbia zwierzęta , opiekuje się ( np rannym ptakiem lub wygłodzonym kotem ) dotąd aż będą zdrowe. Jeżeli zwierzęta wyzdrowieją wypuszcza je na wolność. Uwielbia chodzić naróżnego rodzaju bale i bankiety dlatego też często na nich bywa.

HistoriaEdytuj

Historia Miryam Fox jest nieznana .

SłużbaEdytuj

Jej służącym, lokajem i nauczycielem jest Rafael Catster.

UmiejętnościEdytuj

Miryam Fox jest bardzo utalentowaną osobą. Jest bardzo wysportowana, potrafi jeździć konno. Gra na pianinie i na skrzypcach (nauczył ją tego jej lokaj Rafael Catster ). Miryam umie bardzo dobrze tańczyć. Jest bardzo spostrzegawczą osobą. Gra w szachy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki