FANDOM

-:- Nicolas Nightray -:-

Nicolas Nightray.jpg

ニコラス夜
Nikorasu Yoru
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Wiek 21
Data urodzenia 17 lipca 1868 roku
Rodzina Elis Vessalius (narzeczona)
Zajęcie Markiz z rodu Nightray
Twórca SenseiEri

Markiz Nicolas Nightray to jeden z najbogatszych szlachciców na terenie całej Anglii.

WyglądEdytuj

Nicolas jest wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną o nieco chłopięcej twarzy i białej cerze. Ma niebiesko-szare oczy małych rozmiarów. Pod jego lewym okiem znajduje się pieprzyk widoczny z powodu barwy jego cery. Jego włosy są średniodługie w barwie ciemnego-blondu. W niektórych miejscach na skutek padania promieni słonecznych rozjaśniają się, dzieki czemu otrzymują miejscowo barwę jego oczu. Ubiera się elegancko, nosi biały garnitur.

OsobowośćEdytuj

Nicolas ze względu na jego stan majątkowy wciąż przebywa na różnych bankietach lub balach, często jest też wzywany przez jej wysokość w charakterze jej osobistego, nieoficjalnego doradcy. Najczęśniej nie ma czasu dla swojej narzeczonej, jednakże wciąż wspomina, że nikogo nie pokocha bardziej niż ją. Niemal w każdej sekundzie swojego życia myśli o niej, co świadczy o jego ogromnym stanie zakochania. Jest optymistycznie nastawiony do życia, jednakże na wiele spraw spogląda z realizmem i powagą. Ufa innym, więc łatwo się z nim dogadać.

UmiejętnościEdytuj

Nicolas posiada duże doświadczenie i jest doskonale wykształcony. Zna na pamięć niemal wszystkie podręczniki, które przerobił podczas pobytu w Weston Collage, jednakże zdaniem Vincenta jego umysł do za mało. Brak mu jakichkolwiek umiejętności w walce, a kiedy tylko chwyta miecz oznacza to zagładę. Być może dlatego, Vincent Hast został jego lokajem i demonem, z którym zawarł pakt.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki