FANDOM

-:- Nika -:-

Nika.jpg

ニカ
Nika
Płeć Kobieta
Rasa Wilk
Zajęcie Maskotka Noah's Ark Circus
Twórca Hirbav

Nika jest wilczycą Jokera i maskotką Noah's Ark Circus.

WyglądEdytuj

Nika jest niewielką wilczycą o niebieskich oczach. Pod jej lewym okiem znajdują się dwie niebieskie kreski i kropka tego samego koloru, co jej oczy. Ma biało-karmelową, puszystą i miękką sierść. Jej nos jest jasno-różowy i jest bardzo ciepły. Ponadto, Nika nosi na swoich przednich łapach srebrne bransoletki, które dostała w prezencie od Doll.

OsobowośćEdytuj

Nika jest bardzo przywiązana do Jokera, który jest jej najlepszym przyjacielem. Słucha się tylko jego rozkazów, chociaż przyjaźni się z każdą osobą z cyrku. Jest wesoła. Swoją radością pragnie dzielić się ze wszystkimi. Często pociesza na swój wilczy sposób członków ekipy cyrkowej po nieudanym występie.

HistoriaEdytuj

Nika jako szczeniak zostałą porzucona przez właściciela. Schował ją do worka i wyrzucił do rzeki. Od tamtej pory Nika boi się wody i ucieka przed nią. Kiedy wilczyca była już gotowa na śmierć, uratował ją młody Joker, który się nią zaopiekował. Od tamtej pory Niki i Joker są dla siebie jak rodzeństwo.

Kilka dni po pierwszym spotkaniu wilczycy i chlopca, Joker i Nika dołączyli do ekipy Noah's Ark Circus. Joker został menagerem cyrku, a Nika została maskotką.

Ich przygoda z cyrkiem trwa do dziś. Nika pojawiła się na wszystkich atrakcjach sklepu z cyrkowymi pamiątkami, a Joker... cóż, o nim nic nie wiadomo.

PracaEdytuj

Nika jest główną "atrakcją" cyrku. Jest tresowana jak każde inne zwierzęte - przez Beast. Niezwykłe jest jednak to, że słucha się tylko rozkazów Jokera. Beast niczego jej nie nauczyła. Jumbo i Doll dziwią się, że kiedy Joker rozkarze Nice dać z siebie wszystko, wilczyca wykonuje wszystkie swoje zadania bezbłędnie za pierwszym (i kolejnymi) razem. Mało tego, Nika wykonuje "zmodernizowane" sztuczki, utrudniając sobie pracę. To również zawsze jej wychodzi.

UmiejętnościEdytuj

Nika jest nazywana przez Doll i Jokera "niezwykłą wilczycą". Potrafi przeskoczyć przez osiem ognistych okręgów na raz kręcąc się przy tym w jednym kierunku. Potrafi również wykorzystywać grawitację tworząc przy skoku iluzję, którą widzowie odbierają jako iluzję latania. Wtedy Nika wygląda jakby latała, pomimo tego, że nie ma skrzydeł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki