FANDOM

Noah's Ark Circus (pl. Cyrk Arki Noego) jest wędrownym cyrkiem.

CzłonkowieEdytuj

Noah's Ark Circus.png
Głównymi członkami cyrku są Joker, Beast, Nika, Jumbo, Peter, Doll, Wendy, Dagger, Doctor oraz szef - Baron Kelvin. Dołączyli do nich również Snake, Black, Smile i Suit.

Joker, Beast, Dagger, Jumbo, Wendy, Peter i Doll trzymają się razem od dzieciństwa. Żyli w nędzy aż do momentu, kiedy zaopiekował się nimi Baron Kelvin. Każde z nich miało jakąś wadę: Joker urodził się bez ręki, Beast i Dagger nie mieli nogi od urodzenia, Wendy i Peter nie rośli, Jumbo był zbyt wyrośnięty, a Doll, najmłodsza z nich wszytkich, została oszpecona przez rodziców.

Od pewnego czasu do gromadki cyrkowców dołączyła jeszcze Nika, którą znalazł i przygarnął Joker.

RozkładEdytuj

Oprócz namiotu głównego, w Noah's Ark Circus jest jeszcze około 9 namiotów mieszkalnych i kilka namiotów przeznaczonych do innych celów, np: stołówka czy namiot do treningu.

Namiot numer 8Edytuj

W tym namiocie mieszkają Doll i Smile. Jest to normalna miejscówka do spania z piętrowym łóżkiem oraz drewnianym ufrem. Na dole śpi Smile, a na górze Doll.

Namiot numer 9Edytuj

Jest tam łóżko dwupiętrowe. Suit śpi na górze, w związku z czym niższa koja należy do Blacka. Także w tym namiocie panują surowe warunki. Prócz łóżka jest tam drewniana skrzynia, a na niej budzik. Suit podzielił pokój linią, która biegnie wzdłuż łóżka. Rozdziela ona przestrzeń z jego prywatnymi rzeczami od reszty.

Namiot Snake'aEdytuj

Został w pewniem sposób odizolowany ze względów bezpieczeństwa. Jest tam wiele jadowitych węży, które mogą zabić jednym ukąszeniem. Jest tam kilka wielkich klatek, otwieranych z góry, w których jest mnóstwo gadów. Zazwyczaj są zakryte jasnym materiałem. Prócz tego węże zamkniętę są w podwieszanych klatkach, podobnych do tych dla kanarków. Prawdopodnobnie w pomieszczeniu jest jakieś łóżko.

Namiot NikiEdytuj

Dość duże jak na wilka cyrkowe mieszkanie. Jest w nim wiele ozdób. W kolorowym kufrze z kłódką robioną na kształt złotej wilczej łapy mieszczą się wszystkie stroje sceniczne Niki. Większość z nich jest ozdobiona złotymi cykinami oraz złotymi piórami. Nieopodal posłania zrobionego z wielu miękkich i dużych poduszek znajduje się półka, na której poustawiane są zdjęcia Niki, Jokera i Doll. Ku zdziwieniu Smile'a, w jednym z dobrze zabezpieczonych kufrów znajdują się ubrania szyte na szczupłą kobietę rasy ludzkiej. Co więcej, w tym samym kufrze znajduje się notes, gdzie Nika w nieznany sposób napisała o jej relacjach z Beast (napisała, że obydwie za sobą nie przepadają) oraz spisywała techniki walki i sztukę tworzenia broni.

Namiot jendego z głównych członków grupyEdytuj

Jak zauważył Smile, namiot ten jest bardzo skromny. Gołe ściany, goła podłoga. Jest tam pojedyncze łóżko, przykryte jasną narzutą, a obok niego dość duża walizka na której znajduje się zdjęcie. Na zdjęciu są młodzi przyjaciele - Joker, Beast, Jumbo, Wendy, Peter z baronem Kelvinem, którego nazywają ojcem.

Namiot JokeraEdytuj

Jest to namiot prywatny, w którym mieszka Joker. Znajduje się tam skrzynia z materiałami w romby. Prócz tego w skrzyni jest czaszka. Widzimy tam także ozdobne gładkie materiały, możliwe, że są to koszule. Smile, przeszukując pokój, znalazł kopertę podpisaną "Tom, the piper's son" (co jest tytułem wierszyka dziecinnego). W kopercie była karta z danymi Ciela Phantomhive. Na kopercie była pieczęć z inicjałem "K". W pokoju jest stół, na którym poustawianych jest dużo butelek.

Namiot BeastEdytuj

Wnętrze namiotu Beast zdecydowanie różni się od innych. Widać, że mieszka tam kobieta. Namiot jest duży, a mimo to nie widać tej przestrzeni. Na łóżko zarzucona jest narzuta w zwierzęce wzory. Na wieszakach wiszą różne stroje, które podobne są pod pewnym względem - wszystkie są wyzywające. Pod ścianami są różne ozdobne pudełka, które stoją jedno na drugim, a na nich jeszcze jakieś rzeczy, na przykład lusterko. Prócz tego w pokoju jest duża skrzynia z prywatnymi rzeczami Beast, w której znajduje się między innymi zdjęcie jej, gdy była młoda, z baronem Kelvinem. Namiot ozdobiony jest materiałem, przypominającym firanę. Obok wejścia stoi duże lustro.

Namiot do ćwiczeńEdytuj

Namiot do ćwiczeń jest wyższy od stołówki, i tych mieszkalnych. Zawsze ćwiczy tam wiele osób. Jest tam lina, pod którą zawieszona jest siatka asekurująca, która ma za zadanie uratować życie osobie, która z tej liny spadnie. Prócz tego siatka asekurująca zawieszona jest pod trapezem, na którym ćwiczą akrobaci. Są tam klatki z dzikimi zwierzętami i mnóstwo dużych piłek. Sam namiot ma dużą powierznię płaską, na której ćwiczy się żonglowanie i tym podobne. Poza tym w namiocie są wysokie rury do ćwiczeń, trampolina. Wszystkich przyrządów jest więcej, niż jedna sztuka.

StołówkaEdytuj

Stołówka znajduje się na zapleczu, i znajduje się w pobliżu magazynu z żywnością. Do obowiązków nowicjuszy należy przygotowywanie posiłków dla wszystkich, którzy tam się znajdują, w związku z tym zapasy w spiżarnii są znaczne. Nic nie może się marnować. Posiłki tam przygotowywane nie są specjalnie skomplikowane czy wystawne, dlatego taką furorę zrobiła ryba z frytkami Blacka. Przygotowywana jest tam duża ilość jedzenia, ponieważ cyrkowcy biorą duże porcje.

StrzelnicaEdytuj

Na strzelicy znajduje się kilka tarcz, któe mają kształ ludzi z namalowanym sercem. Trenuje tam między innymi Dagger. Smile, zanim został przyjęty do grona cyrkowców, musiał się wykazać swoimi umiejętnościami, na strzelnicy między innymi. Znajduje się za ogrodzniem, niedaleko namiotu głównego, w którym odbywają się przedstawienia przed publicznością.

KąpieliskoEdytuj

Gdy jest zimno, lepiej jest kąpać się w ciągu dnia. Kąpielisko jest na otwartej przestrzeni. Podczas kąpieli członkowie cyrku zakrywają najbardziej intymne częsi ciała ręcznikami. Woda znajduje się w wiadrach, których jest tam mnóstwo. Wydaje się, że jest to miejsce koedukacyjne, ponieważ żaden z mężczyn, który akurat brał kąpiel nie zdziwił się na widok Doll, a ona nie była zawstydzona.

ProgramEdytuj

Program wisi na namiocie, w którym mieści się stołówka. Jest tam rozpisane kto występuje, oraz godziny wyspępu.

Główny namiotEdytuj

To w nim odbywają się przedstawienia. Jest to największy namiot, oddzielony płotkiem od "zaplecza" na którym znajdują się wszytskie inne. Jest w stanie pomieścić wiele osób, które siadają na ławeczkach poustawianych dookoła areny, na której rozgrywają się przedstawienia. Jest również najwyższym namiotem. Jest tam trapez, na którym popisują się akrobaci parami, oraz linia, po której chodzi tylko jeden artysta. W odróżnieniu od namiotu do ćwiczeń, w tym namiocie nie ma zabezpieczeń, dlatego artyści muszą być skupieni, ponieważ chwila nieuwagi może kosztować ich życie.

Namiot medycznyEdytuj

Jest to namiot, w którym Doctor przyjmuje pacjentów. Jest dość duży. Znajduje tam się kilka łóżek dla chorych, które są na tyle duże, by pomieścić dwie osoby na raz. Łóżka oddzielone są od siebie kotarą, aby zapewnić chorym odrobinę prywatności. Jest tam stół, a na nim słoiki z dziwną zawartością, instrumenty medyczne i inne rzeczy, które powinny znaleźć się w gabinecie medycznym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki