FANDOM

Purple Lily to jedno z opowiadań na Kuroshitsuji Fanon Wiki. Jego autorką jest Hirbav.

WspółautorzyEdytuj

Od drugiego rozdziału, opowiadanie Purple Lily będzie pisane również przez MidGranat.

Główni BohaterowieEdytuj

Główni bohaterowie mieszkają w ogromnym barokowym pałacu mieszczącym się nieopodal Londynu. Poznani główni bohaterowie:

  • Markiza Alice Charls: jest szesnastoletnią szlachcianką i ostatnią przedstawicielką rodu Charls. Straciła rodziców i rodzeństwo w tragicznym wypadku, który miał miejsce na jednym z pinkników w 1879 roku, kiedy Alice miała zaledwie siedem lat. Ma obsesję na punkcie istot małych i ślicznych. Uwielbia małe kocięta i szczeniaczki, chociaż Pluto również jej się spodobał. W swojej posiadłości mieszka wraz z czteroma lokajami i ośmiema pokojówkami. Ma również dwóch kucharzy i trzech ogrodników.

  • Hrabina Liliana Phantomhive: jest dwa lata starsza od głównej bohaterki, Alice. Mieszka wraz z bratem Cielem w posiadłości Phantomhive, którą odziedziczyli po zmarłych tragicznie w pożarze pałacu rodziców. Liliana ma cztery pokojówki zwane przez nią "plotkareczkami", które są bosko oczarowane dobrocią i przystojnością Gabriela. Te pokojówki są również pewnego rodzaju towarzyszkami do szczerej rozmowy na temat mężczyzn. Ponadto, Liliana przyjaźni się z jej demonicznym lokajem Gabrielem, który jest w jej stosunku lojalny.

  • Gabriel Keinz: jednojajowy brat bliźniak lalkarza Drocella. Jest wiernym towarzyszem Liliany Phantomhive, której jest jednocześnie lokajem. Gabriel jest demonem. Jako jedyny ze swojej rasy kieruje się lojalnością. Być może powodem tego jest to, iż najprawdopodobniej urodził się człowiekiem. Jest demonem-tajemnicą. Jego historia nie jest znana.

  • Aaron: to Shinigami. Jest lokajem markizy Charls. Towarzyszy swojej pani we wszystkich jej wyprawach oraz "odwala za nią czarną robotę". Zajmuje się również pilnowaniem pozostałych lokajów. Jest głównym rywalem Gabrila Keinza i Liliany Phantomhive.

AkcjaEdytuj

Akcja rozpoczyna się w ziemie 1888 roku w Londynie, gdzie Alice poraz pierwszy spotyka Ciela Phantomhive'a. Widząc u jego boku Sebastiana nieco się denerwuje, a z drugiej strony przeraża, gdyż od dzieciństwa potrafi wyczuć obecność demona. Przed agresywnym zachowaniem powstrzymuje ją jednak jeden z jej lokaji Shinigami, który najprawdopodobniej spotkał już kiedyś Michaelisa. Markiza i Hrabia szybko wpadają w trapaty z powodu tajemniczego zjawiska mającego miejsca dwie ulice dalej od ich miejsca spotkania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki