FANDOM

Ród Charls to jeden ze szlacheckich rodów w Anglii.

Historia PosiadłościEdytuj

Ród ten jest jednym z najnowszych rodów w Anglli i tak właściwie zdobył sławę dopiero trzydzieśli lat temu, kiedy to aktualna głowa rodu - Stephan Charls - zakochał się w pięknej kobiecie podczas jego dwudziestych urodzin. Niedługo po tym wydarzeniu, Stephan i Urszula (gdyż tak miała na imię jego życiowa wybranka) zaręczyli się, a na świat przyszło i pierwsze dziecko - Alice. Alice od dzieciństwa miałą probelmy ze zdrowiem - urodziła się niemal martwa. Była oczkiem w głowie jej rodziców, nawet kiedy na świat przyszła kolejna dwójka ich dzieci.

Pewnego dnia rodzina Charls dostała zaproszenie od tajemniczego mężczyzny na jeden z pikników. Pomimo radości Stephana, Urszula martwiła się o ich najstarsze dziecko, Alice, która musiała pozostać w domu, gdyż miała wysoką gorączkę. Z tego pikniku rodzina Charls już nie wróciła.

Zrozpaczona Alice opuściła dom w poszukiwaniu jej rodzeństwa i najdroższych rodziców. Przypadkiem usłyszała fakt o pożarze, który miał miejsce na przeklętym przez nią wydarzeniu. Wtedy właśnie ośmioletnia Alice spotkała szesnastoletniego Aarona, z którym się zaprzyjaźniła. Pewnego dnia poprosiła rycerza Shinigami o to, aby został jej lokajem. Mężczyzna zgodził się. Szukał służby i uczył młodego markiza wszystkiego, czego tylko umiał. Alice wyrastała z dziecka bardzo szybko, a Aaron już dawno zdobył pełnoletni wiek.

Szlachta rodu CharlsEdytuj

  • Stephan Charls (markiz): martwy, była głowa rodu Charls.
  • Urszula Charls (markiza): martwa, żona byłej głowy rodu Charls.
  • Alice Charls (markiz): aktywna, aktualna głowa rodu Charls.
  • Córka rodu Charls (markiz): martwa, drugie dziecko rodu Charls.
  • Syn Rodu Charls (markiz): martwy, trzecie i ostatnie dziecko rodu Charls.

Służba w posiadłościEdytuj

  • Aaron (Shinigami): lokaj i najlepszy przyjaciel oraz ochroniarz markiza Alice Charls.
  • Martin Webs (Lalka): lokaj i babiarz.
  • Elizabeth Clarkson (Shinigami): Baronessa rodziny Clarkson, pokojówka na dworze Charls, wdowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki