FANDOM

-:- Rafael Catster -:-

Rafael Catster.jpg

ラファエル
Rafaeru Cattosteru
Płeć Mężczyzna
Rasa Demon
Wiek 300 lat
Data urodzenia 17 października 1588 rok
Zajęcie Szpieg rodu Phantomhive
Lokaj rodziny Fox
Debiut (Opowiadanie) Satan's Soul: Rozdział 1
Oryginalna postać Kuroshitsuji - Sebastian Michaelis
Twórca Wiktoriq11

Rafael Catster jest demonem. Pełni rolę lokaja w posiadłości Fox. Jest też szpiegiem rodu Phantomhive.

WyglądEdytuj

Rafael Catster jest wysokim meżczyzną o długich, czarnych włosach. Jego grzywka jest zaczesana na bok. Nosi on okulary i ma niebieskie oczy średniej wielkości. Ubiera się typowo dla swojego zawodu, nosi czarne spodnie zaprasowane w kant, czarne buty, białą koszulę i czarną marynarkę.

OsobowośćEdytuj

Rafael jest spostrzegawczą osobą która potrafi zauważyć małe ale i ważne szczegóły w śledztwach. Jest tajemniczą i nieufną postacią. Stara się dbać o innych za wszelką cene (np o Miryam Fox ) dlatego szybko zdobywa przyjaciół i ich zaufanie. Nielubi bałaganiarstwa dlatego sprząta do perfekcji.

HistoriaEdytuj

Niewiele wiadomo o histori Rafaela, ale wiadomo, że gdy miał 10 lat stracił rodziców. Gdy Rafael dorósł był mistrzem świata w tańcu towarzyskim. Wiadomo też że Sebastian Michaelis jest jego bardzo dobrym i starym przyjacielem.

UmiejętnościEdytuj

Rafael nadzwyczajnie szybko biega oraz ma nadludzką siłe. Umie grać na skrzypcach i pianinie czego nauczył Miryam Fox.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki