FANDOM

-:- Sabrina Black -:-

Sabrina Black

サブリナブラック
Saburina Burakku
Płeć Kobieta
Rasa Demon
Wiek 22 lata
Data urodzenia 30 maj 1866 rok
Rodzina Alfie Black (młodszy brat)
Megan Black (matka)
Zajęcie Księżniczka demonów
Debiut (Opowiadanie) Satan's Soul: Rozdział 2
Oryginalna postać Kuroshitsuji II - Hannah
Twórca Wiktoriq11

Sabrina jest księżniczką. Jej młodszym bratem jest Alfie Black, a matką Megan Black.

WyglądEdytuj

Sabrina ma długie blond włosy i małej wielkości niebieskie oczy. Jej lewe oko jest zasłonięte bandażam z nieznanego powodu. Sabrina jest ubrana w czarną wyzywającą suknie. Na rękach ma czarne prześwitujące rękwiczki nie zakrywające jej dłoni. Na głowie ma ozdobę przedstawiającą czarną róże idealnie komponującą się z granatowymi wstęgami.

OsobowośćEdytuj

Sabrina jest dość tajemniczą i nieufną osobą dlatego ma mało przyjaciół. Nie znosi sprzeciwu gdy ma rację, jest bardzo uparta, ale potrafi być miła i dobra. Chętnie pomaga słabszym i biednym. Jest też bardzo sprawiedliwą i mądrą władczynią.

HistoriaEdytuj

Sabrina pochodzi z rodziny królewskiej . Kiedy miała 10 lat została porwana razem z bratem i porzucona w lesie po czym znalazł ją demon i zamienił ją i jej brata w demony . Matka Sabriny i Alfiego szukała ich ale ich nie znalazła dopiero po dwunastu latach się spotkali.

UmiejętnościEdytuj

Umie grać na harfie i na demonicznym instrumęcie. Zna dużo różnych stylów szycia przez co szyje sobie różne stroje i suknie. Sabrina uszyła również wiele pięknych stroji dla swojego młodszego brata Alfiego Blacka. Sabrina także bardzo pięknie śpiewa. Potrafi śpiewać najtrudniejsze i najpiękniejsze pieśni i ballady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki