FANDOM

-:- Sakura Gekko -:-

Sakura Gekko.jpg

さくら月光
Sakura Gekkō
Płeć Kobieta
Rasa Shinigami
Wiek 21 lat
Data urodzenia 28 luty 1868 roku
Zajęcie Ścigający Shinigami
Twórca SenseiEri

Sakura Gekko to jedna ze ścigających Shinigami. Przeszła do historii ze względu na jej pozornie mało niebezpieczne ostrza, które okazały się być jej kosą śmierci.

WyglądEdytuj

Sakura jest niską dziewczyną o krótkich, czerwonych włosach i czerwonych oczach określanych mianem krwistych. Ubiera się głównie w ten kolor; nosi całą zbroję tego koloru oraz koszulę. Na szyi nosi długi, niebieski szal.

OsobowośćEdytuj

Sakura jest zawsze poważną i zamkniętą w sobie osobą. Z innymi rozmawia używając zwrotów grzecznościowuch. Nie ma przyjaciół, uważa że nie są jej potrzebni. Nie ufa nikomu i nie potrafi żyć na jednym świecie z osobami, którzy są dla niej niemieli. Nie jest osobą tolerancyjną. Z jakiegoś powodu żywi nienawiścią wszystkich ludzi. Jedyną osobą, której się słucha jest Grell, w którym jest zakochana bez wzajemności.

UmiejętnościEdytuj

Sakura jest Dowódcą Trzeciej Dywizji Ścigających Shinigami Londynu, więc jak można się domyślić jej umiejętności są dośc perfekcyjnie rozwinięte. Ma doskonały wzrok; potrafi zauważyć pocisk lecący w jej kierunku z odległości jednego kilometra, co jest uważane za cechę nadprzyrodzoną. Jej najlepiej wyszkoloną umiejętnością jest szermierka, w której osiągnęła tytuł mistrzowski. Słbym punktem Sakury jest słuch; w przeciwieństwie do wzroku nie jest on zbyt dobrze rozwinięty, więc jej podwładni muszą ją informować o dźwiękach nieusłyszalnych dla ludzi i jej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki