FANDOM

Satan's Soul to opowiadanie autorstwa Wiktoriq11 oraz Hirbav.

WspółpracaEdytuj

Jak jest powyżej napisane, opowiadanie to piszą dwie osoby. Administrator Hirbav i nowy użytkownik wiki - Wiktoriq11. Obydwie piszą opowiadanie od samego początku.

FabułaEdytuj

Tematem opowiadania są różne sprawy kryminalne, które Królowa Wiktoria karze rozwiązać Ciel'owi Phantomhive. Z pomocą Sebastiana, panicz nie daje sobie rady ze wszystkimi tajemniczymi zdarzeniami. Często w ich rozwiązaniu korzystają z pomocy rycerza Shinigami - Rose Sutcliff, siostry Ciela - Liliany Phantomhive, demona służącego Lily za lokaja - Gabriela Keinza, starego "demonicznego" przyjaciela Sebastiana - Rafael'a Catster'a oraz hrabiny rodu Fox - Miryam Fox. Cała (dość liczna) grupa głównych bohaterów opowiadania jest niepokonaną gromadą najlepszych stróży prawa w całej Anglii.

Główni BohaterowieEdytuj

Główni bohaterowie opowiadania.

Posiadłość PhantomhiveEdytuj

SzlachtaEdytuj

  • Ciel Phantomhive (oryginał): trzynastoletnia głowa rodziny Phantomhive i oczko w głowie jego starszej siostry. Wierny "pies" królowej Wiktorii. Ciel jest doskonałym szpiegiem, lecz często jest niezdarny. Towarzyszy mu jego demon - Sebastian Michaelis, który często broni panicza i ratuje go z tarapatów.
  • Liliana Phantomhive (fanon): wojownicza i (niestety) rozkojarzona osiemnastoletnia hrabina rodziny Phantomhive. Jest starszą siostrą Ciela, ale niestety jako kobieta nie może przejąć tytuły głowy rodziny. Lily jest zauroczona w jej lokaju - Gabrielu (z wzajemnością), lecz nie wie, że on również darzy ją nadzwyczajnym uczuciem. Jest zwinna i silna, ale na nieszczęśnie nieuważna. Często pakuje się w kłopoty.

SłużbaEdytuj

  • Sebastian Michaelis (oryginał): drugi w rankingu najlepszych demonów na świecie, drugi na liście najlepszych demonów w Anglii (wyprzedza go tylko Gabriel mający nad nim olbrzymią przewagę). Wierny towarzysz i lokaj Ciela Phantomhive. To właśnie on czuwa nad porządkiem w posiadłości, gdyż jako jedyny potrafi robić wszystko. Jedyny w swoim rodzaju informator, który wszystko załatwia ekspresowo i dość perfekcyjnie.
  • Gabriel Keinz (fanon): Lider wszystkich demonów świata i Anglii, wierny towarzysz Liliany Phantomhive. Skrycie kocha się w swojej pani, lecz nie wie, że ona najwyraźniej odwzajemnia to uczucie. Szybki, silny, zwinny lecz nieco wrażliwy na zdanie innych demon. Nie lubi ludzi nieumiejętnych, ale często pomaga tym słabszym (co bardzo fascynuje Lily). Od pewnego momentu nienawidzi lalek jego brata (Drocella Keinza).

Posiadłość FoxEdytuj

SzlachtaEdytuj

  • Miryam Fox (fanon):Hrabinana , razem z bratem dołanczają do śledztwa na prośbę Rafaela Catstera starego znajomego Sebastiana Michaelisa.

SłużbaEdytuj

  • Rafael Catster (fanon): Lokaj oraz obrońca Miryam Fox . Dołancza do sprawy na prosibę Ciela Phantomhive i Sebastiana Michaelisa ( starego znajomego ) By złapać sprawce kradzieży i zabójstw .

ShinigamiEdytuj

Klan Piekielnej ŚmierciEdytuj

  • Rose Sutcliff (fanon): najsilniejsza kobieta Shinigami. Często w walce gubi ją to, że kiedy chodzi o życie jej przyjaciół działą to jak jej słabość i nie potrafi skupić się na ruchach przeciwnika. Jest przywódczynią Klanu Piekielnej Śmierci. Grell Sutcliffe jest jej siedem lat starszym bratem, które darzy nadzywczajna... ninawiścią. Darzy szczerą miłością Ronalda Knoxa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki