FANDOM

Jego lokaj, przyjacielski

Ssr1.png

Opowiadanie Satan's Soul
Autor(-zy) Hirbav
Wiktoriq11
Premiera 6 kwietnia 2012 rok
Saga Saga Dark Pegasus
Występują Ciel Phantomhive
Sebastian Michaelis
Rose Sutcliff
Rafael Catster

Jego Lokaj, przyjacielski to pierwszy rozdział opowiadania Satan's Soul.

AkcjaEdytuj

Czytaj rozdziałEdytuj

Rozdział 1

StreszczenieEdytuj

Podczas, kiedy za oknami posiadłości Phantomhive pada biały śnieżny puch, do środka wpada Finny trzymający w ręce papier. Sebastian zabiera mu pismo od królwej i podaje paniczowi. Ciel karze Sebastianwi przygotować powóz i ruszają na miejsce przestępstwa.

Na miejscu widzą leżącą kobietę bez biżuterii, w której gardło został wbity złoty sztylet z dziwnym symbolem na rękojeści. Panicza zdziwia położenie drogocennego przedmiotu w ciele ofiary. Zza ciemnej uluczki słychać było teraz szatański chichot sprawcy. Ciel biegnie za nim ile tylko sił w nogach, kierując się irytującym dźwiękiem. Sprawca znika...

Podczas, kiedy Sebastian i CIel stoją nad ciałem ofiary, Michaelis ma wrażenie, że ktoś ich śledzi. Uderza tą osobę i słyszy znajomy głos. Zza cienia wychodzi stary i dobry przyjaciel czarnego lokaja - Rafael Catster. Ciel głośno zastanawia się nad pochodzeniem tajemniczego przedmiotu. W tym momencie Catster wtrąca swoje zdanie.

Aby omówić niespodziewaną sprawę, Ciel, Sebastian i Rafael idą do najbliższej kawaiarenki, aby porozmawiać przy popołudniowej herbacie. Rafael proponuje wspólpracę.

Kiedy trójka szpiegów wychodzi z kawiarenki, atakuje ich zazdrosny o Sebastiana Grell, który ma zamiar odebrać życie Rafaelowi. Wtedy, niespodziewanie, z nieba niczym anioł stróż z nieba spada siostra Grella - Rose - która postanawia działać u boku Ciela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki