FANDOM

Strona zwiera pytania i odpowiedzi związane z opowiadaniem Satan's Soul i jego pierwszym tomem zwanym również Sagą Dark Pegasus.

Pytania i OdpowiedziEdytuj

Jakie są relacje pomiędzy Cielem a Lilianą?

  • Ich relacje są dosyć dobre, jednak jak w każdym rodzeństwie zdarzają się kłótnie.

Co najbardziej rozśmiesza Undertakera?

  • Do przesady rozśmieszają go trzy następójące rzeczy: żarty Sebastiana, przypadki Liliany, zaskakujące wykłady Gabriela.

O czym myśli Gabriel?

  • Myśli o różnych rzeczach. Najczęściej myśli jednak o Lilianie, wtedy mówi, że myśli o innych rzeczach np: o widelcu.

Co może się stać jeżeli Undertaker bardzo głośno się śmieje?

  • Gdy Undertaker się śmieje oznacza to apokalipsę. Może wtedy spaść jego logo zakładu pogrzebowego lub nawet zawalić się budynek (nawet kilka budynków).

Kto jest przywódcą Dark Pegasus?

  • Przywódcą Dark Pegasus jest tzw. Czarny Mag, czyli osobą rządząca każdym członkiem grupy (nawet silniejszym od samego siebie). Posiada on umiejętności czarnej magii. Aktualnym Czarnym Magiem jest Alice Charls..

Czy Lucrezia Red jest szlachcianką?

  • Lucrezia jest szlachcianką, jednak nieznamy jej szlacheckiego tytułu.

ZgłoszeniaEdytuj

Piszie w komentarzach do tego artykułu, do mnie (Hirbav) lub do Wiktoriq11 pytania związane z Satan's Soul, na które nie ma odpowiedzi w opowiadaniu, a odpowiemy na nie w pytaniach i odpowiedziach w drugim tomie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki