FANDOM

Shinigami to rasa bogów śmierci nazywanych również żniwiarzami.

UmiejętnościEdytuj

Zadaniem każdego Shinigami jest odbieranie dusz ludziom, którzy zasłużyli na śmierć. Aby odebrać im duszę, używają tzw. "kos", które nie zawsze przypominają ten przedmiot. Zanim jednak żniwiarz będzie mógł odebrać duszę, musi zobaczyć nagranie filmowe z życia ofiary i ocenić po nim, czy zasługuje na śmierć.

Poznane "kosy" ShinigamiEdytuj

Kosy z Kuroshitsuji/Kuroshitsuji IIEdytuj

  • Kosa Zwyczajna - wyglądem przypomina normalną kosę. Używa takiej m.in. Undertaker.
  • Kosa typu Nożyczki - dwie kosy w kształcie nożyczek, których używam Grell Sutcliff po tym, kiedy William T. Spears zabrał mu jego kosę.
  • Kosa typu Chwytaczki - kosa przypominające długi kijek z chwytaczkami na końcu. Używa jej William T. Spears oraz używał jej do walki z Angelą Grell.
  • Kosa typu Piła - kosa wyglądem przypominająca piłę mechaniczną. Stworzył ją i używa jej Grell Sutcliff.
  • Kosa typu Kosiarka - autor tej kosy miał dość oryginalny pomysł. Używa jej m.in. Ronald Knox.

Kosy z Purple LilyEdytuj

  • Kosa typu Miecz - kosa wyglądem przypominająca miecz. Po uruchomieniu, miecz dzieli się na kilka obrotowych ostrzy, który bardzo szybko się kręcą. Używa jej Aaron i Rose Sutcliff.
  • Kosa typu Maczuga - kosa wyglądem przypominająca maczugę. Po uruchoomieniu, kolczatka zaczyna się automatycznie kręcić. Nie robi krzywdy sojusznikom. Korzysta z niej Baronessa Elizabeth Clarkson.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki