FANDOM

-:- Sting Green -:-

Sting Green.jpg

グリーンスティング
Sutingu Gurīn
Płeć Mężczyzna
Rasa Demon
Wiek 20
Data urodzenia 17 maja 1868 rok
Rodzina Freddie Green (starszy brat)
Zajęcie Lider Demonów (na wygnaniu)
Oryginalna postać Kuroshitsuji - Drocell Keinz
Twórca Stokrotka Wiktoriańska

Sting Green jest młodszym lecz silniejszym bratem Freddiego Greena oraz liderem demonów (ma tyle samo punktów co Gabriel), który został wygnany przez Marcusa McCaina za łamanie regulaminu i nieprzestrzeganie kodeksu.

WyglądEdytuj

Sting jest mężczyzną wysokości Drocella o czerwonych oczach i włosach w barwie truskawkowego blondu. Ubiera się w długi, czerwony płaszcz z kokardą o tym samym kolorze, przyozdobiony w złote nici. Na głowie nosi czarny cylinder z dwoma czarnymi piórami z lewej strony, które trzymają się z pomocą czerwonej wstęgi.

OsobowośćEdytuj

Sting był niegdyś miłą i towarzyską osobą, dzięki czemu w Londynie czuł się jak ryba w wodzie. Zazdrościł mu tego jego rodzony brat, Freddie, który wiecznie próbował udowodnić innym, że tak właściwie jego brat jest potwornie strasznym demonem. Nadszedł jednak czas, kiedy Freddie z pomocą Marcusa przegonił Stinga z Królestwa Pośmiertnego Demonów i skazał go na binicję, równocześnie zatrzymali dopływ punktu regulaminowych w rankingu demonów. Od tamtej pory Sting jest postacią w stu procentach negatywną. Ma sadystyczną osobowość. Lubi sprawiać innym cierpienie, w szczególności Gabrielowi, którego uważa za wroga odkąd ten przejął po nim i po Karen pierwsze miejsce w rankingu i tytuł lidera demonów. Lubi denerwować innych, jednakże w głębi serca nadal jest wrażliwy na krzywdę innych, ale próbuje nie pokazywać tego i pragnie, aby ta cecha znikła.

HistoriaEdytuj

Sting od dzieciństwa spędza czas z innymi i najprawdopodobniej zawsze bał się całkowitego uczucia samotności. Jego dobre relacje z innymi denerwowały jego brata Freddiego, który przez to nie miał się z kim kolegować. Wtedy Freddie wpadł na genialny plan. Jego wszystkie plany wyeliminowania młodszego brata kończyły się niepowodzeniem. Fredie postanowił wykorzystać naiwność Marcusa McCaina, aby pozbyć się Stinga. Marcus z chęcią zgodził się na pomoc w tej sprawie, gdyż zdaniem Greena Sting łamał regulamin. Sting został skazany na wieczną banicję, a dopływ punktów walki i regulaminu do rankingu został zablokowany.

UmiejętnościEdytuj

Jego umiejętności nie zostały ujawnione. Wiadomo jednak, że Sting wywołuje ogromne poczucie strachu u Gabriela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki