FANDOM

-:- Tymon -:-

Tymon.jpg

タイモン
Tai Mon
Płeć Mężczyzna
Rasa Demoniczny Kot
Wiek 14
Data urodzenia 14 lipca 1874 rok
Zajęcie Towarzysz Stinga Greena
Oryginalna postać Fairy Tail - Pantherlily
Twórca Stokrotka Wiktoriańska

Tymon jest demonicznym kotem, który wiernie towarzyszy Sting'owi Green'owi.

WyglądEdytuj

Tymon jest wyższym od Kity i Freyera kotem o białych skrzydlach, któe potrafi schować za pomocą dziwnej, nadludzkiej siły. Ma czarne futro z białymi łapkami i plamką na brzuchu. Jego nos jest brązowego koloru. Ma brązowe oczy małej jak na Demonicznego Kota wielkości.

Ubiera się w zielone spodnie z brązowym paskiem. Na brzuchu nosi również bandaż.

OsobowośćEdytuj

Tymon jest wiernie oddany swojemu towarzyszowi, Stingowi. Często nadmiernie dba o jego bezpieczeństwo i próbuje go powstrzymać, kiedy Sting chce walczyć z Gabrielem, gdyż uważa to za czyste szaleństwo. Jest przeciwny planu Stinga, który polega na przekonaniu Liliany o "tym złym Gabrielu", jednakże stara się to uchować w tajemnicy.

Podczas jakiejkolwiek walki, Tymon pokazuje swoją siłę woli i siłę fizyczną. Pokonanie Shinigami i demonów nie sprawia mu większego problemu. Podobnie tak jak Sting, jest ogromnym sadystą. Uwielbia, kedy jego przeciwnicy przegrywają z nim, a on wciąż zadaje im ból.

HistoriaEdytuj

Nie wiemy nic o jego historii.

UmiejętnościEdytuj

Tymon jak każdy Demoniczny Kot, potrafi przyzwać za pomocą nadludzkiej siły białe, anielskie skrzydła, dzięki którym potrafi latać. Jest najbardziej doświadczonym demonicznym kotem w Londynie, jednak jego honor plamią listy gończe, które ścigają go za zabójstwo milionów ludzi i przedstawicieli innych ras. Ponadto, specjalną umiejętnością Tymona jest niezwykła cecha zamiany w większego i silniejszego kota, którego umiejętności bojowe są jeszcze większe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki